GRATTIS M!

Jag var så trött efter jobbet igår och ville verkligen inte köra upp till Brännö (av alla ställen på jorden!) och gå på fest. Beslutade mig för att köra och det är väl bara att inse att årsfest med M´s fotbollsklubb nykter kanske hade blivit desto bättre med en rejäl ranson med alkohol... Enbart för att slippa behöva förklara för var och varannan människa "NEJ, JAG ÄR INTE GRAVID!" bara för att jag drack ramlösa hela kvällen. Kanske skulle haft en färdig skylt att hålla upp i alla nyfiknas ansiken, eller kanske rentav skrivit det i pannan... Så till alla er som som hade bestämt att jag hade en bebis i magen igår är jag ledsen att göra er besvikna "JAG ÄR INTE GRAVID!"...

Men vad spelar detta för roll? För igår kammade min finaste Marcus hem det finfina hedersprises. Har suttit på 6 årsfester och hållt tummarna för och igår var det minsann nära att jag ställde mig upp och skrek "ÄNTLIGEN!". Du är så värd det. Precis som dom sa igår: "Kanske gör du inte de allra bästa dribblingarna och kanske springer du inte allra snabbast, men en sån som du behöver man för att ett lag ska fungera". GRATTIS MARCUS! Du är bäst (och alltid snyggast på planen!).



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig Josefine, Han är bäst! Dessutom har han den finaste fästemön! Jag är så nöjd att Du valde att köra för då kom vi ändan hem till trappan, tack för det. Ha en bra vecka!

Kram

2009-11-22 @ 22:33:55
Postat av: Anonym

Håller verkligen med dig Josefine han är bäst! Dessutom har han den finaste fästemön!Vi var väldigt nöjda med att Du körde, då kom vi ändan fram till trappan, tack för det!

Ha en bra vecka

Kram

2009-11-22 @ 22:43:38
Postat av: Anonym

haha blev visst två kommentarer.......

2009-11-22 @ 22:45:12
Postat av: Anonym

Nya bilder! Snyggt!

2009-11-23 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0