Regnig tisdag...

Var en lång dag i skolan igår eller åtminstonde sen. Hann öva till bröllopet med Per nästa vecka i alla fall och det känns bra. Borde börja packa men vet inte vad jag ska börja! Borde sortera tvätten men orkar inte börja! Ska snart åka till Spenshult och det känns inte så kul. Nervös som vanligt och börjar intala mig att jag inte behöver åka men det grundar sig bara i min mega-sprut-fobi. Jag fattar ju att jag måste men vet att jag kommer börja gråta. Mes är vad jag är! Mathilda är i alla fall dagens ängel som lånar ut sin superbil till mig! Har nämligen superbråttom till skolan så jag kunde inte ta bussen. Och så ska man ju vila 24 timmar efter sprutan (vem fan hinner det?!). Bla bla bla! Dags för att ta tag i mitt liv!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

du måste ju viiila!

2009-05-05 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0