Kämpefin!

Jag säger bara oj, oj, oj! Vilken kväll det blev igår. Bästa på mycket länge och så lång den blev.  Startade klockan fem i parken där vi gjorde allt man inte får i en park: grillade, spelade musik, drack och kissade. Tur att ingen fabro polis hade vägarna förbi för det hade kunnat bli dyrt! Så kul att festa med nya människor.  Får väl gratulera killarna till kubbvinsten. Systern min skrev att vin skulle förbättra siktet men det fungerade inte igår... Mellanfest hos mig, stämpel på Mårtensson, hem igen, ut igen. Dansade järnet, nattamat på kebabkungen och kurade ner i sängen vid fyratiden. Vaknade av fiskmåsarnas ljuva kvitter klockan halv sju. Ska skjuta dom! Hade i alla fall en riktig kämpefin kväll!


Riktig sommarkänsla!






Cecilia som snacke norsk!

Kim, Anders, Cecilia, Marcus, jag, Lina, Martina, Tobias, Mia, Johan, Frida, och Katta

Mårtensson



Jag håller honom hårt!

                                                  Sjukt nöjd med mia nya shoes!


/Josefine

Kommentarer
Postat av: L...a

Vilka massa snygga människor!

2009-05-03 @ 14:19:05
Postat av: Mathilda

hemligheten för att bror ska bli bra på bild är nog alkohol ser de ut som..HAHA

2009-05-03 @ 15:28:26
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Ida

ja, sikka super fiina skor jossan! grr :)

2009-05-05 @ 13:19:49
URL: http://byheart.blogg.se/
Postat av: mia

Ååå va skoj vi hade!!! Och va fina bilder! SNART är det You, Me & Beyonce!!!!!!!!!!!!!

2009-05-05 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0