Vila, vårryck och vinna!

En konstig dag har det varit. Eller kanske har jag bara varit trött. Trots elva timmars sömn fick jag sova lite middag! Vad gäller pluggandet går det fruktansvärt dåligt men jag har både hunnit med promenad med Hanna och simmat med Mathilda. Kändes verkligen som om jag vaknade till liv efter simningen. Fick ett vårröjarryck och köpte blommor på torget, städade hela lägenheten och lagade en massa mat. Riktigt flitig med allt som inte rör skolan alltså... Får bli uppstigning tidigt imorgon för att få den här veckan att gå ihop sig! Snart kommer Frida och det ska bli jätteskoj. Jättelängesen vi sågs. Gissar att det blir te, mycket prat och Desperate Houswives. Mycket trevligt!


Köpte världens sötaste påsägg på Indiska. Bara 25 kr. för 10 stycken!

Fick precis lite extra energi när jag insåg att jag får tillbaka lite på skatten. Trots att det liksom är mina egna pengar känns det ju som om man vunnit på lotto!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag tror inte att jag kan leva utan de söta äggen! :)Va bra blommorna blev!

2009-03-31 @ 20:34:28
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: hanna

sicka söta ägg!:)

2009-03-31 @ 20:51:45
URL: http://beeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer absolut köpa äggen! Sötaste jag sett på länge!

2009-04-01 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0