Steg upp på morgonen...

innan min dag var riktigt vaken... Men det var jag. Vaknade innan klockan ringde och var heeelt utvilad. En underbar känsla. Klockan är inte tio än och jag har hunnit med Nissanrundan med Mathilda och lilla Prinsessan i solskenet! Nu har jag ätit en god frukost och pratat med Johanna om allt och ingenting! Och nu är det dags! Ska göra ett superryck i min garderob. Jag och Marcus har en liten fin walk-in-.closet. Men den är så full att man ninte hittar någonting. Och det är i stort sett bara mitt fel! Allt ska sorterat i tre högar. SPARA-SLÄNGA-SKÄNKA. Och allt ska inte sparas. Det har jag lovat Marcus...


Kommentarer
Postat av: Evelina

:D. Rensa kan du nog behöva, bra ide! Skänk gärna nått till mej... Jag behöver typ de mesta nytt; jeans, byxor, tröjor, träningskläder, linnen, osv. Så kasta inget som kan funka i min garderob.

Tack &hej

2009-03-17 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0