MYSAN

En katt kan vara ett husdjur eller så kan det vara en familjemedlem och så har det varit med Mysan. Jag och Evelina köpte henne för varsin krona när jag var 5 år. Om en och en halv timme kommer hon få en spruta och jag hoppas att hon kommer att somna gott. Fram tills igår trodde jag att hon skulle repa sig igen, men hon har redan förbrukat sina nio liv och mer än det. Mamma sa alltid när vi var små att hon inte skulle bli så gammal för att vi bodde för nära vägen. Men hon har fått vara med i vår familj i nästan 17 år. Men nu är det dags att säga hejdå. Det är tungt...
Sov så gott min skatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hööru, nu får du komma hem å uppdatera!! :)

2009-03-15 @ 15:32:14
URL: http://beeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0