Framme!

La mig till rätta, eller nu så rätt man kan ligga på två bussäten. Men hakan mot brösten och pannan mot knäna. Tänk typ köttbulle. Vaknade i Gislavet (tack och lov sov jag bort halva resan!) och där var det ju snö. Hade just lämnat ett soligt Halmstad med solglasögon på. Hoppas det försvinner till imorgon. Snö vill jag inte ha nu. Jag säger: välkommen tillbaka till jul! Nu har jag och Systern min gått en myspromenad och ska snart beställa mat. Imorgon ska vi äta på värsta fina grekrestaurangen. Får ju passa på när Momor och Morfar är söta och skicka med rumlepengar! Tack tack! Ikväll blir det alltså en kväll i soffan med go mat, mysbyxor, vin och Let's Dance. Perfekt fredagskväll!

Se finalisternas svängom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0