Midsommar pics!

Jag ska aldrig mer dricka alkohol! Så sa jag idag när jag vaknade imorse. Bakfull för andra gången i mitt liv och guuud så dåligt jag har mått. Nu vet jag hur det kan kännas dagen efter, gissar att det inte är mer än rättvist att jag fick ryka på det...Fattar det egentligen inte eftersom jag inte drack mer än vanligt. Men, nu har kroppen rättat till sig och det blir nog ingen Måndagsklubb för mig imorgon. Men min midsommar har varit toppen. En riktig höjdarförfest hemma hos oss blev det igår. Ett glatt gäng och fullt ös! Så kul att träffa Mia och Anders och så kom bla. Hanna och comp. och så blev jag extra glad att Ida dök upp som gubben i lådan.  Här kommer bilder!

Midsommarafton







Midsommardagen



Och jag hade en tyllbuske, eller jag menar tyllblomma i håret




Dags att krypa ner igen... Natti!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Himla fina bilder!

Vill ha dom också:)

2009-06-22 @ 09:51:46
Postat av: Anonym

ohhh va glad ja blev :)

att du blev extra glad att gumman i lådan ida kom!! :) tack för en trevlig kväll baby!!!

vi ses snart igen!! :) puss o kram...

2009-06-22 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0