Parkväll


Förra fredagen var både jag och Ida ute och firade att våra tentor var inlämnade. Då var det minsann party! Idag fick det istället bli en lugn kväll med våra män hemma hos mig och Marcus. Film, glass, hallon, godis, chirre och jordgubbar. Riktig parkväll. Mysigt. Trevligt. Kul. Jag är mycket nöjd med min lördag. När man vill ta det lugnt ska man ta det lugnt. Måste ju spara krafterna till nästa helg för då är det midsommar! Nu är magen full och jag är trött... God natt på er!
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ber om ursäkt ifall det kom förbi 3st ostabila brudar å störde er mysiga parkväll...

(Vi skulle bara förvara 1par extra skor i ert trapphus).

2009-06-14 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0