I LOVE GRÖTVIK!

Efter en dag som gick sådär... Började med att MArcus tagit båda bilnycklarna till jobbet vilket innebar att det inte fick bli nåt Tylösand för mig. Tur att jag är så vansinnigt kär i Marcus, annars hade jag fått psykbryt! Istället fick det bli en sväng bort till systern som nu är hemkommen från Jönköping och där låste vi ute oss. Ingen bra start på dagen. Men det var bara att vända allt till något possitivt. Vi tog en myslunch på Stora torg och jag unnade mig en halvtimme i solen i Norre Katt. Sen var det hem att plugga igen. Men när Marcus äntligen kom hem åkte vi till Grötvik för att mysa och grilla... Men då infann sig känslan av fredagen den trettonde eftersom grillen vägrade samarbeta. Men efter lite tändvätska från Preem kunde vi äntligen grilla våran korv. Helt underbart att kunna sitta ute till halv nio utan att frysa det minsta!






Nu ska jag ta budden till Torup. En begravning inbokad idag, lunch på Gästis med Johanna och sen till skolan hela eftermiddagen. Tjo!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ju helt underbart ut!

2009-06-05 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0