En jävla orm!

Jag har bara en fråga... Får man gå runt med en alldeles livs levande riktig orm mitt på stan, mitt på blanka dagen??? Ni som känner mig vet att jag har en riktig fobi för sprutor men det som kommer som nummer två på listan är ormar. Får riktiga rysningar när jag tänker på hur den krälar fram. Idag när jag hade hämtat ut biljetter på ticnet rundade jag en uteservering och vipps så typ krockade jag med en äckelorm. Det var nämligen en kille (typ 15 år) som gick runt med en stor jävla orm, två varv runt halsen. Trode först det var ett skämt, men icke! Stor och fet var den med en äcklig tunga. Fatta att jag höll på att kissa ner mig! Lämna ormen hemma tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Josefin Vilken tur att inte jag såg denna orm när jag kom från tandläkaren i dag . Då hade jag svimmat på gatan Först bet dyrt för att undersöka tänderna sedan träffat en orm.Det hade blivit för mycket

Hälsa Marcus kram Birgitta

2009-06-16 @ 21:50:38
Postat av: Sofia

tackar så mycket :D

2009-06-17 @ 20:08:47
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0