Afro Power!

Började dagen, sjukt kissnödig, eftersom jag käkat upp en halv vattenmelon alldeles på egen hand igår kväll! Efter en helg frossande i jordgubbar fick jag utslag över hela mig, fick vattenmelon vara min tröst. Så gott, kunde liksom inte sluta! Nu ropar den andra halvan från kykskåpet att jag ska äta upp den med...
Idag har jag jobbat hela dagen, fortfarande riktigt skoj. Fina firren! Efter det tog jag mig i kragen och förljde med Evelina till gymmet. Har inte kunnat träna på länge eftersom värken vägrat att försvinna. Har varit en jobbig månad men efter ett par värktabletter kunde jag fan i mej skaka rumpan idag! Afro Power Dance var passet vi var på och det var så skönt och befriande. Sååå gött att svettas ordentligt. Nu är jag mest orolig att jag kommer ha en sån fruktansvärd träningsvärk att jag inte kan dansa i midsommar! Men, det får det minsann vara värt. Josefine is back on track!

 

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, d va kul du hängde med!

Om träningsvärk uppstår så ska den TRÄNAS bort:P, exempelvis under midsommarnätternas heta dansande;).



Lugn, du kommer fixa att dansa t helgen! Vi kan ju göra lite sköna moves som afron inspirerat oss med. Exempelvis, "fjärilen", "stampa jordgolv", "gajjan", "eldklotet" eller lite andra fula snurrar :D

2009-06-18 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0