JÄVLA KÄRRING!

Skratta åt mig när jag säger att  jag är livrädd för att bli stucken. Gör gärna ett nervöst intryck och påpeka hemskt gärna att den nålen jag helst vill bli stucken med används på nyfödda barn- INTE på vuxna. Missa sen gärna kärlet och röj runt i mitt armveck strots att jag säger AJAJAJ! Skyll sen på mig för att det var jag som ville ha den tunna nålen. Stick gärna sönder min andra arm och skratta åt mig för att jag gråter högt. Kalla mig hånande för "lilla gumman". Sjuksköterskan idag var alltså INTE min nya favorit. Jävla kärring! BYT JOBB! Tur i oturen att Marcus har stukat sin fot så illa att han var hemma från jobbet och var med mig så att han sen kunde pussa på mig.



/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du e en stark brud, vet du d!!!

Hon va knäpp, exakt, BYT JOBB för f#n!

2009-07-30 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0