Mästerverk!

Vissa fimer SKA man se på bio och Australia är en av dem. Vilket mästerverk! Kanske blev den extra bra eftersom jag faktiskt inte hade några förväntningar. Underbart filmat och Nicole Kidman spelade fantastiskt liksom den lille killen. Och så är det något visst med kyssar i ösregn...



_________________________Fem solar!!___________________________


Efter bion gick åt vi en supergod kvällsmat med min mor och far på Fridolfs. Smaskens!
Snart blir det att köra till Spenshult för läkarbesök som bara måste göras. Men inte blir jag bättre för det! Är det inte konstigt att man kan åka till månen men inte göra mitt skelett friskt???


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst var den fantastiskt bra!!!

2009-01-12 @ 12:50:24
Postat av: Anonym

Fantastisk film!

2009-01-12 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0