Tappa tänder...

Fast inatt drömde jag inte om rosa, söta klänningar... Utan det blev min traditionella stressdröm. Det handlar om att tappa tänder. Denna gång var det en tandläkare som hittade en tumör under min ena tand och när hon drog ut den lossnade 19 tänder. Frukansvärt äcklig känsla! Tänderna bara trillade ut med en massa blad. Var helt övertygad om jag inte hade några tänder kvar när jag vaknade. Kände sådär med tungan som när man var liten och kände verkligen gluggarna. Fy, säger jag bara.


Skrivadet har gått sådär ida. Började pausa med en mycket trevlig fika med min kära mormor och morfar på Skånskan och sen promenad med Mathilda och Selma och sen fastande jag där... Men nu! Nu ska jag försöka fukuser tills Marcus kommer hem!

Kommentarer
Postat av: josefin J

jag har också haft den drömmen, fruktansvärt.. enligt en drömtydare på radion innebär tandlossningen att man håller inne med nått man egentligen skulle behöva säga.. :)

2009-02-13 @ 15:55:23
Postat av: Josefine

Åh, tck för infon... Det är kanske kopplat till tentan... Boder skriva men håller det inom mig! Haha!

2009-02-13 @ 16:03:09
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/
Postat av: Mathilda

TAND, tappa: otur. Besöka tandläkaren:när du väl sitter i stolen upptäcker du plötsligt att tandläkaren är en person du haft att göra med i annat sammanhang. Drömmen är ofta erotiskt betingad och tyder på längtan efter samlag.

............. Man ska inte tro på allt man läser! :)



Tack för idag! Jag hoppas att du fick något skrivet sen!

2009-02-13 @ 18:23:12
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va äckligt!

2009-02-14 @ 12:51:26
Postat av: Mormor

Det ligger nog i släkten. Har kommit till skolan

utan en enda gadd i munnen, många gånger. Hemska

mardrömmar. Värst är drömmen, att komma ut på stan

i bara ett kort linne. Huuu!

2009-02-15 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0