"Kiss and the city"

Åh, jag är inne i en gråtperiod. Inte ångerts utan mest lätt för att gråta liksom. Jag grät när Chandler friade till Monica i ett "Vänner"-avsnitt. Grät när jag såg "Mästarnas mästare" när Emma Igelström berättade om sitt OS-guld. Grät igår när Mathilda skickade fina sms. Grät nyss när jag kollade på "Systar i jeans" som är typ en barnversion av Sex and the city... Sådan är i alla fall jag! 




Jag vill också pussas i Grekland! Vill så gärna åka dit i sommar...
Inte pussas med en grek alltså, utan med Marcus förståss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, systrar i jeans är kanske ingen kanon film, men gårter gör man allt!

Jag är glad att körslaget är slut, för då kommer mina krokodiltårar fram. Det är ju så fint! :)

2009-02-13 @ 10:31:01
URL: http://mathildak.blogg.se/
Postat av: Josse

Åh, jag älskar de filmerna! :D

2009-02-13 @ 16:23:01
URL: http://april.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0