Kalas!

Idag har varit en riktigt bra dag. Trots att dagen började med uppstigning klockan sju för att skriva salstenta. Tack och lov kändes det rätt ok och magkänslan brukar ju stämma. Sen in till stan, kaffe med mor, mormor och morfar. Trevligt. Och sen en riktig kalasmiddag på Yoss med långbord, med M, Systern min och David, Mamma och fam Lundberg-Gullberg (saknade er, Dennis och Julia!). Mycket gott och kalastrevligt. Julfika hemma hos mig och M efter det. Hade så trevligt att jag glömde fota... Nej, nu dags för att fixa mig för nu är det utgååång! Firas ska det göra. Och tack igen Lundberg-Gullberg för en jättefin förlovningspresent!

Vi ses kanske i dimman!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en jättemysig em! Det va´så roligt att träffas, både gamla o unga.Puss på dig!

2009-12-13 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0