Blond

Ni anar inte hur jag klantade mig på bilbesiktningen idag... Kalla mig trög eller kalla mig blond, jag bryr mig inte. Jag körde bort i tid men det var såklart förseningar och inte tänkte jag att jag stod med ljuset på! När det ÄNTLIGEN var min tur - då ville inte lilla Astrid samarbeta och inte heller besiktningsgubben. "Lilla flicka, har du inte lärt dig på bilskoolan?!?"... Förlåt liksom. Han ber mig öppna motorhuven... SÅKLART hittar jag inte spaken, jag menar det är ju inte var dag som jag kikar under motorhuven. Brukar ha andra grejer för mig mig. Gubben suckade ännu högre "Flicka lilla, har du inte lärt nåt på bilskoolan?!?. Jag kokar och vill typ köra över honom, men det går ju inte eftersom bilen är stendöd, utan jag bara ler och tackar så hemskt mycket för hjälpen för han fixar med Astrid, typ hjärt- och lungräddning, och sen vaknade hon äntligen till liv. Men inga fel i protokollet i alla fall men jag fick köra en lååång omväg hem för det sa gubben att jag måste för att batteriet skulle laddas. Och nej, jag hann inte med att simma eftersom det tog ungefär en timme längre än vad jag hade räknat med. Grrr!



/Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gubbe....han har säker inget liv...

2009-12-16 @ 20:37:30
Postat av: mia

Haha usch stackarn... Sånt händer ju bara inte! Hör av dig när du vet you know what! ;)

2009-12-16 @ 21:16:19
URL: http://miala.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahahaha!!! förlåt men de va riktigt roligt!!! Hade lika gärna kunnat vara jag... ha de gott

2009-12-17 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0