Bästa fredag!

En underbar dag på stranden blev det! Inbillar mig att min vita nyans blivit lite mer åt det bruna på färgskalan, men som sagt är det nog mest inbillning. Var har mina pigment tagit vägen??? Orkade inte stressa till after beachen. Måste ha ett lugnare tempo ibland! Här kommer pics från gårdagen!

Grötvik är nog vackraste platsen i Halmstad... I alla fall på sommaren!







Sen hann vi med att spela spel hos oss...


och sen Bull's uteservering...


och sen Morfars. Bästa fredagen på länge!



Och idag njöt jag av solen och Magnum temptation chocolate. Årets isärklass godaste glass!



Dags att fixa mig lite och sen ut en sväng med Hannapanna!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

jätte fina kort!

2009-08-10 @ 10:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0