Suuukling!

Hatar det hära... Men nu har i alla fall min dunderförkyldning brutit ut ordentligt. Ligger hemma med feber och måste stanna hemma från jobbet, vilket är typ första gången ever! Hatar att vara vek men man måste ju lyssna på sin kropp. Det blir alltså ingen Club-Monday-avslutning för lilla jag... Buuuuu!

Får trösta med lite helgpics från en bra helg där mor och far har varit på besök!

Började med att fira lillebror som fyllt 20 med familjen Gullberg och Säfqvist. Mycket trevlig kväll! Fördrink hos mig och Marcus med tipspromenad och sen mat på Bull's och sen en snabbis bort till en blåsig och kall Marinfestival.





Lördagen startade med jobb (såklart!) och sen kvällsmat på Wallins.Supernajs! Sen hann jag träffa Hanna en snabbis och sen hängde jag och Marcus på Bull's med goa vänner! Ingen öl för mig... Fick bli te istället!



Andreas, Amanda, Emmy och Fredrik


Evelina och systrarna Johnsson kom förbi!

Marcus och Mummy

Pappi och jag!

Söndagen började med ett par timmar på Östra stranden, glass på Japan och avslutades med en fin kväll hos Familjen Kleinfeld-Larsson i nya huset. Så mysigt!


Men varifrån kom de invaderande flygäckelmyrorna???


Nu är min plan att försöka ta sig till hemmakväll utan att bli sedd av någon, för jag ser ut som ett jävla vrak, och hyra en film och köpa glass. Det är nog bra för halsen som gör så ont... Stackars mig!

/Josefine


Kommentarer
Postat av: Evelina

Himla fina kort!

2009-08-03 @ 13:40:57
Postat av: alba

men gud vad äckligt med flygmyror, hatar verkligen sånna!

2009-08-05 @ 18:02:20
URL: http://jagalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0