Vardagslyx!

Ibland behöver man någonting extra. Lite vardagslyx. Och det var precis vad jag och brudarna behövde nu i hårda pluggtider. Vi njöööt i relaxvåningen på Scandic som vi hyrt hela eftermiddagen. Njuta-häftet är minsann inte dumt! Bubbelbad, gotte, gottedricka (det är ok trots att det är tisdag för vi är faktiskt studenter!), bastu och tre timmars tjatter var precis vad vi behövde! En helt underbar eftermiddag! Vardagslyx så det heter duga!



Nu fortsätter jag min njutardag med dubbelavsnitt med Desperate Housewives. Tack vare Marcus för att han cyklade bort till Tobias för att se fotbollen där för min skull. För att han gör ju allt för mig!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh tack för en riktig kalasa bra dag!!

detta behövde vi verkligen!!! me like !!

hoppas du får en fin helg josefine o att praktiken går riktigt bra!! kram fritz

2009-04-18 @ 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0