Torsdag!

Vår är fint. Igår efter en låång dag i skolan kom Marcus på att det var match på Örjan. Vi började med en kycklingrulle i Norrekatt i den ljuvliga solen. Helt underbart. Tyvärr var matchen troligtvis årets sämst spenderade pengar. Trodde inte att en allsvensk match kunde hålla så låg kvalite. Men, man får tänka positivt. Solen sken, Marcus värmde mina händer och pussade mig i halvlek. Då kan jag stå ut!  En riktigt mysig kväll trots pinsam förlust!



Idag har jag börjat min praktik på Enslövsskolan i Åled. Är så glad för det var så kul! Ser fram emot tre dagar till!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Evelina

HBK, va fan pysslade dom med igårkväll!



Ni e trogna fans som går dit å stöttar dom, trots deras okunnighet i att göra mål!

" In me Marcus", ;), de hade nog hjälpt!

2009-04-16 @ 20:45:12
Postat av: hanna

härligt att du trivs på praktiken! vi hörs i helgen

2009-04-16 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0