Björnbär!

Har haft fyra mycket lärorika dagar på Enslövsskolan i Åled och ser fram emot nästa VFU-period! Skönt att komma ut lite i verkligheten och får bekräftelse att det är rätt utbildning som jag valt. Förstår bara inte hur man ska orka med läraryrket och jobba heltid. Är heeelt slut när jag kommer hem. Har varken läst eller skrivit en enda sida... Får sätta igång ordentligt på torsdag för imorgon är det skolan och Lindex som gäller!

Var som sagt sjukt trött men efter att ha slagit sönder kaffekannan, köpt en ny och vilat lite insåg jag att jag måste ut i solen. Så tack vare att Mathilda och Linda inte kunde gå bestämde jag mig för att springa Nissanrundan,. Eller springa är väl fel ord, jogga är nog mer rätt. Men jag orkade mina 4 kilometer och det känns bra! I alla fall nu efteråt! Nu blir det dusch, björnbärssmoothie och Desperate klockan nio. Perfekt tisdag!




/Josefine

PS: Jag köpte skorna igår och jag är lycklig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, kul med lite fina sommar skor!!!

Ja hur ska man orka funderar man ju en del på under tiden man gör praktik, men det är ju superkul så orka det kommer vi nog att göra:)

Det var länge sen nu...hoppas vi kan ses snart:)

Ha en bra kväll kraaam

2009-04-21 @ 19:14:34
Postat av: Josefine

Ja, nu var det längesen igen! Vi hörs vännen!

kramar

2009-04-21 @ 19:49:28
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0