Solenergi!

Började dagen med Nissanrundan med Linda och stavar. Känns lite pensionärsstämplat och det är synd för man känner verkligen hur effektivt det är. Blev riktigt svettig! Avslutade vår dejt med en underbar Frapino på Espresso House i solen. Jag gick hem, satte mig framför datorn, fortfarnade rastlös och insåg att jag hade en massa energi över. Så jag tog på mig löparskorna igen och (hör och häpna) sprang Nissanrundan! Första riktigt löprundan i år. Egentligen gillar jag inte att springa men det är en sån härlig känsla efteråt att det är värt det! Och idag var faktiskt svårt att inte uppskatta. Fågelkvitter och solen i ansiktet! Kände mig riktigt stark! Underbart. Guldstjärna till mig!




/Josefine

Kommentarer
Postat av: josefin J

du får flera stjärnor av mig! bra jobbat!!

2009-04-13 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0