Promenad, press och prioritering...

Hej hopp! Det blev en lång dag i skolan. Men efter det hann jag med en mycket trevlig eftermiddag med kära Hillevi. En svettig promenad runt Nissan och sen en välförtjänt fika på Espresso House. Farpino är aldrig fel! Alltid lika skoj att träffa Hillevi och vi har alltid mycket att prata om! Efter det hann jag och Hanna med en lugn och skön promenad i solen. Helt underbart ute ju. Man vill inte vara inomhus! Speciellt inte när man vet att man har en tenta som bör skrivas inom kort! Men, men. Det blir ett superryck med det imorgon innan jobbet. Presterar bäst i press!
Har dessutom hunnit fixa biljetter till "The Lionking". Det blir riktigt mäktigt tror jag! Packar om sisodär en vecka. Najs! Ikväll ska jag hänga med hemmafruarna på Wisteria Lane och dricka te. Lite prioriterad egentid är viktigt!


/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0