Lööördag!

Igår hade jag och Marcus en mycket skön fredag. Myskväll med god mat och "Så ska det låta". Idag började jag dagen med att umgås med dessa glada tjejer!



Julia, Mamma, Camilla och Marie kom vid nio och åt frukost. Frallefrukost är aldrig fel! Alltid trevligt att träffas! Sen gick vi på stan och njöt av solen. Jag fick gå och jobba några timmar och herregud så mycket folk! Men nu är jag hemma, helt slut så det får bli en powernap innan jag sticker iväg till Emmy på tjejkväll. Nu känns det som om jag somnar efter ett glas vin! Så sova och extreme make-over och jag är på banan igen.

/Josefine

Kommentarer
Postat av: julia

gud vad kul det var .

2009-04-20 @ 10:35:11
Postat av: Josefine

Oj, Julia skriver kommentar. Trevligt! Jag tycker det var jätteskoj att träffas!

kram!

2009-04-21 @ 19:46:36
URL: http://josefinesmelodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0