Skogsmulle!



Det var inte så tokigt att leva friluftsliv mitt i september. Jag och Hanna blev supercynkade på paddlingen. Riktigt skönt för själen att glida fram på vattnet. Vi var ju inte dom som föll i vattnet! Och så skönt det är att på kvällen sitta och bara titta in i elden. Låter som en klyscha, men det är riktigt skönt! Och jag och Johanna sov tätt i tältet så vi klarade kylan bra. Jag har ju aldrig varit en friluftsmänniska, men efter denna delkurs kommer jag absolut använda mig av utomhuspedagogiken. Det bor nog en liten Skogsmulle i mig också!

Idag är jag ledig. SKÖÖÖNT! Det som står på schemat är städa, fika med Hillevi och fotbollsträning ikväll. Så kul nu när Mia är med!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0