Onsdagmorgon...

Hmmm, ett dag sen sist. Hade en relativt vit helg, bara lite vin i lördags. Evelina och Jonas var här och vi käkade lite och spelade spel. Mycket trevligt. Det är en skön känlsa på en måndagmorgon när kroppen känns utvilad. Det händer inte om det var fetefest på lördagen. Jag känner mig mindre som ett vrak än i slutet på sommaren,
Igår lämnade vi in projektarbetet och vilken lättnad! Ska planera redovisningen idag och sen efter det kommer jag att se slutet på denna hektiska vecka... Efter det är det dags för fyra veckors praktik och jag känner mig faktiskt riktigt laddad.
Nu är det dags för frukost och jag måste säga att jag blivit så mycket bättre på att inte stressa på morgonen. Att ställa klockan på sex tog emot i början, men jag har insett att min hjärna fungerar riktigt bra då. I alla fall bättre än på kvällen.

Ett tråkigt inlägg, men hur kul är det en onsdagsmorgon...

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan! Kul att se dig på fotbollsmatchen!:)längesedan..Hur är allt med dig?..Pluggar inne i Halmstad? KRAM Cajsa

2008-09-24 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0