LÖRDAG, SNUVA & GNÄLL

Börjar få lite panik över min sista hemtenta innan jul. Den 16:e dec. närmar sig med och jag har inte ens öppnat kurslitteraturen... December har kännts så långt bort men smyger sig på, med stormsteg! Känner att jga kanske ha tagit på mig för mycket jobb. Räknade att det bara fanns tre hellediga dagar kvar... Då blir det till att skriva så tagenterna (fortfarande mamma och pappas, grrr!) typ ryker. Hade tänkt börja idag, men detta känns lite motigt. Sjukt förkyld igen och jag tror att jag, Hanna, Johanna och Ida smittar runt en massa baciller som gör att ingen är hundra. Dessutom lyer solen så jag borde gå ut och lapa i mig lite solljud, eftersom ens kropp lär skrika efter D-vitamin efter alla dagar i totalt höstmöker. Sen ikväll ska jag jobba på fösta julbordet på Toups Gästis så jag borde passa på. Fan, nu gnäller jag igen. Jag som lovade mig själv att inte ömka mig och gnälla... Egentligen är jag glad att det blivit såpass mycket jobb, trots vikariestoppen på Lindex. Bara lite svårt att få tiden att räcka till... Mer självdiciplin, Josefine!!!
__________________________________________________________________________

Igår kväll var jag och Marcus hos Evelina och Jonas. Systern min har gått och blivit brunett, riktigt snyggt! Alltid kul att träffas. Glad att Kevin och Alice kvar i Idol, men Johan och Robin borde åkt hem före Anna. Hmm, Idal engagerar!
Nej, nu in i duchen för sen är det dags att träffa Clara!

TREVLIG HELG, ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jo..allt bra med mig!..och göteborg är en mysig stad-eller människorna här är trevliga..lite lantisvarning och håkanstuk på dom. Snart är julstaden Göteborg igång också och det är jättefint! Jag går tredje året nu och får en kanidatexamen till våren. Då ska jag ta ledigt ett år och försöka få praktik och resa lite. Sen är det tvåår till innan man får sin masterexamen. Tufft men kul! Du pluggar inne i stan har jag förstått?KRAM CAjsa

2008-11-23 @ 11:03:07
URL: http://ckmagnusson.blogg.se/
Postat av: hanna

de får du, :)

2008-11-24 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0