GYMNASTIK!



Ja, idag har vi varit i Gymnastikens Hus i Söndrum och hade en klassisk gymnastik lektion... Och guuud så skoj det var! Jag hade kunnat vara kvar där hela dagen. Det farliga är ju att det är sju år sedan som jag slutade med gymnastiken men rörelsemönstrerna sitter kvar i huvudet. Trots x antal kilo mer och  inte alls samma styrka i armarna tror jag ju att jag fortfarnade är gymnast! Men jag tog det lugn och det gick bra -inga skador men det lär bli träningsvärk imorgon! Så glad att jag inte haft så mycket värk i kroppen under hösten. Peppar, peppar! Klarade till och med handvolten och det känndes bra! Sen lyckades jag klättra upp för lianerna... Men att komma ner var lite värre, tur att en vänlig människa kunde sätta en plint under mig. KLANT-JOSEFINE! Men, men jag kom i alla fall upp!!!

Nu MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE jag verkligen sätta igång med hemtentan... För nu råkade jag ta på mig lite jobb imorgon med. Det är ju så roligt på Pärlan... Vill inte säga nej. Få vara flitig om kvällarna nu.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0