Josefine och Josefine

Njuuuter av min ledighet!!! Det blev en lugn lördag och igår åkte jag, Marcus, Tobias och Ida till Göteborg. Alla tiders trevligt. Och så åt vi på en underbar grekisk restaurang så jag lär stinka vitlök idag! Jag och Ida var lite besvikna på rean... Hade planer på att göra riktiga superfynd. Men två toppar och en söt tunika blev det. Nu tänkter ni, hmmm, hur går det ihop sig med tanke på köpstoppet? Ni kan vara lugna, det shoppades endast med julens presentkort. Har bestämt mig för att hålla köpstoppet till den 7 maj... För så sticker heeela familjen till London. Och DÅ ska det shoppas! 10 månaders köpstopp är bra jobbat tycker jag!

Nej, nu ska jag fixa fint här hemma och värma glöggen, för snart kommer Josefine. Ska bli så skoj att ses, har inte träffats sen i augusti! Så det lär bli en hel del tjatter.



Åh, kort från studenten och balen... eller morgonen efter. Så mycket kul vi har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0